CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 28 June 2011

JALAN-JALAN

Hari Sabtu bersamaan 25 Jun aku dan member-member sekolah pergi jalan-jalan. Al-maklumlah dah lama tak jumpa kawan kami yang seorang ini..ANIS ABDUL MANAP. Rindu benar dengan dia. Tapi bukan dia je. Semua member NURAQIEWANIDA FAFABAZALYN aku rindu. Expecially rindu sama BALQIS,FIERA, BIED, FARA, MAYA, AZLIN sebab lama tak nampak muka diorang ni semua. Bila lagi la dapat jumpa dengan korang kan??
So, hari Sabtu hari tu memang kitorang berjalan sakan kan wahai HANI, QIELA, ANIS?? (~_~) Asalnya nak pergi Time Square je tapi malangnya nasib kami hari tu sebab K.L monorail rosak. Then, kami pun ambil keputusan bersama tukar plan untuk pergi ke KLCC. Last minute punya rancangan. (~_^) So,bila dah sampai KLCC masing-masing mengisi perut yang lapar dengan lunch di MC’D je.
SEDAP!!

Sebelum pergi lunch tu masing-masing punya rancangan nak tengok wayang cerita KL Gangster dan masa tu juga kitorang dah siap beli tiket masing-masing. Jalan ceritanya menarik dan lebih menarik lagi dapat tengok dengan korang semua. Best sangat bila dapat gelak sama-sama sebab dah lama kita tak happy-happy macam time sekolah dulu kan?? Rindu pula dengan kenangan kita di zaman sekolah.
TERBAIK LA JALAN CERITA NI =)

Lepas habis tonton wayang tu kita buat planning nak main bowling pula tapi  masalahnya kat KLCC tu tak ada tempat nak main bowling. Hehe. Macam tak percaya pula. So, masa yang ada berbaki beberapa jam tu kita semua naik lah KTM sampai ke KL SENTRAL untuk pergi semula ke Times Square. Malangnya KL monorail rosak juga dan tanpa membuang masa kami pun terpaksa berpatah balik menuju ke Masjid Jamek untuk tukar KTM dan teruskan perjalanan ke TS.
NAK MAIN BOWLING..SANGGUP KE TS..HEHE

Bila dah sampai kami pun tanpa fikir panjang terus ke tempat main bowling la. Masa tu ramai sangat-sangat orang dan rasa sakit kepala tengok apatah lagi ditambah dengan muzik yang dipasang kuat. Serabut kepala masa tu. Sebelum start main bowling kami-kami ni undi dulu siapa yang akan main dulu. Alih-alih aku yang jadi orang first. Dahlah dengan tak reti mainnya. Kelakar pula rasanya sebab nak pegang bola pun tak pandai langsung masa tu dan Hanilah orang yang pertama ajar aku cara pegang bola bowling tu. Hehe. Lebih tak sangka lagi bila first start je dah strike. Hehe padahal tak adalah pro sangat coz aku men campak je bola tu. Hehe. Walaupun itu baru pertama kali main tapi untuk pengetahuan semua JUARA bowling hari tu aku yang pegang dengan markah…sikit je pun..(~_^)

PIC YANG MEMBERKU EDIT..AKU JUARA,SO KENA PAKAI CROWN..HEHE

Selesai main tu lah baru start shopping dengan diorang semua. Orang yang belanja shopping hari tu Anis dan Hani je. Aku dengan Qila tolong tengok je. Hehe. Window shopping je yang mampu sebab masa tu energy tak ada untuk berbelanja sakan. Sakit kaki mula melanda diriku dan menyebabkan aku malas nak jalan.  Hehe. Sedar tak sedar masa pun dah suntuk dan kami pun cepat-cepat berkejar untuk balik. Tiba-tiba kasut aku putus tali. Hehe. Nasib baik boleh berjalan lagi dengan kasut tu, kalau tak boleh memang orang tengok aku macam orang gila je lah sebab sebelah berkasut dan sebelah lagi tidak. Kenangan betul la hari tu bagi aku.

Akhirnya kami sampai di rumah agak kelewatan disebabkan masalah KTM yang dihadapi. Apa pun aku rasa seronok dapat meluangkan masa dengan korang semua. Best sangat. Kepada kawan-kawan yang lain bila ada masa terluang dan anda semua sedang bercuti, maka inform-inform la mana tau boleh keluar ramai-ramai macam masa wedding Linda dulu. Aku nak korang tahu aku miss sangat-sangat dengan korang. Jumpa lagi nanti ya!!! :-D

NURAQIEWANIEDA FAFABAZALYN

2 comments:

hani said...

huhuhu sayu wei ak bce..tiap detik ko igt pe yg kte wat..tq farahin..hope asni leh lg kua rmai2 lg..ak xkn pnh lpe kngn kte dri form 1 dri sg.merab..huhuhu love u all

SINGGAHSANA AIN DAMIA said...

harap persahabatn kita ni kekal sampai bila2..