CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 4 June 2011

BAWA ALZA

macam tak percaya je dah bawa ALZA=)


Hari ini belajar memandu ALZA dengan ayah. Mujurlah kereta tu auto. Best betul bawa kereta besar ini. Mula-mula takut juga. Rasa macam nak tak nak je. Tapi bila fikir dah lama tak memandu ni buatkan hatiku sanggup untuk teruskan rancangan bawa kereta tu. Alhamdullilah, berjaya juga bawa familyku dari Putrajaya sampai ke rumah. Semua selamat (~_~)
Sebelum ni pernah juga memandu ALZA ni, tapi setakat dekat dengan kawasan rumah je. Itupun sekejap sebab ayah aku tak berani lagi nak bagi aku lepas masa tu. So, tadi dengan slumber je ayah suruh aku drive dan katanya dia penat nak drive. Kelakar pula rasanya. Ya lah kalau ikutkan ayahku hari ini tak ada lah kerja berat sangat sampai tak larat nak pandu kereta.hehe. Tapi aku tahu ayahku sengaja buat macam tu sebab dia nak mengajarku supaya berani menghadapi ketakutan yang dah bersarang lama dalam jiwaku ni. Terima kasih sangat-sangat ya ayah. Along sayang ayah (~_^).
Esok aku dengan familyku akan bertolak ke Johor untuk bercuti memandangkan adik-beradikku cuti sekolah dan kebetulan ayah kami kerja di Johor. So, tadi aku minta kebenaran dengan ayah untuk bawa kereta alza tu waktu nak ke Johor. Ayahku kata I.Allah. maknanya ada harapan la aku nak bawa kereta ke Johor esok. X sabar nak tunggu keputusan ayah.=)
Kepada sahabatku..Lepas ini kalau Ain dah expert bawa kereta bolehlah Ain bawa kamu-kamu semua pergi jalan-jalan ya.hehe. Lepas ini Ain pula jadi driver sebab sebelum ini Zimah dan Lin je yang selalu bawa kereta dan Ain jadi penumpang je.  Tak lama lagi keadaan akan berubah kepada sebaliknya.hehe tapi tak pastilah bila masanya akan tiba. Moga-moga Ain dapat jadi seorang pemandu yang cekap lepas ni. I.Allah. Terima kasih atas sokongan korang semua yang tak putus-putus memujuk Ain untuk memandu sebelum ini. Love you my friend.
Anyway, thanks to my family especially to my father because he always support me to drive well. Tak pernah pun ayah jemu-jemu nak along terus belajar jadi seorang yang yakin bukan penakut macam sekarang.=)  Tidak ketinggalan juga Ain ucapkan rasa terima kasih kepada kawan-kawan yang sentiasa mendorong Ain. Semoga Allah membalas jasa kalian dengan sebaik-baik balasan. Amin

No comments: