CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 1 April 2011

SOALAN CEPU

Alhamdullilah, hari ini dapat juga aku menjawab soalan yang di tag oleh kawan aku.
Terimalah seadanya dengan jawapan yang aku beri ni(~_~)hee

Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu?
Melayan fb sambil wat tesis
2 jam yang lalu?
Merehatkan minda dengan mendengar lagu nasyid
Anda suka
Setiap detik bersama keluarga tersayang(~_^)
Minggu lepas?
Parents datang sini dan kami sama-sama menjaga tuk wan yang sakit di hospital
3 lagu yang anda boleh dengar berulang kali
Sigma-Istkharah Cinta
Fareast- Azimat Ibunda
Fareast-Saat Lafaz Sakinah
3 binatang yang anda tidak suka
Lipas
Lebah
Kumbang
Lima fakta tentang anda
Nama manja AIN(^_^)
Anak sulung dari 4 orang adik beradik
Lahir pada bulan April
Suka makanan yang pedas-pedas
Suka sukan seperti badminton dan bola jaring
Tahun depan saya mungkin
Study
Kerja
Saya tidak reti
Nak bergaul dengan orang yang baru di sekeliling saya
Nak bermake up
Saya pandai
Bercakap
Kawan saya
Kawan SRK Petaling Jaya
Kawan SRK Jenderam Hilir
Kawan SAM Sungai Merab Luar
Kawan SAM Bandar Baru Salak Tinggi
Kawan SAMT Tengku Ampuan Rahimah
Kawan UNISZA
Saya ada
Parents yang sentiasa menyokong saya
Adik yang sentiasa back up saya
Teman yang selalu membimbing saya
Impian dan cita-cita yang tinggi
Saya seorang
Mudah cemas atau gelabah
Adik saya
Seorang perempuan
2 lelaki
Saya tidak pernah bosan dengan
Perkara yang saya suka buat
Perkara yang mendatangkan faedah pada saya
Bilakah kali pertama anda bercinta?
Tingkatan 5
Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang anda?
Bila saya bersikap luar biasa
Saya rindu
Family
Kawan-kawan
Guru- guru
Semua kenangan yang saya cipta dengan mereka
Saya tidak sabar
Nak habis belajar
Nak bekerja dan ada duit sendiri
Nak rumah dan kereta sendiri
Lima laman yang anda selalu layari
Facebook
Blog-blog member
Portal pelajar
I luv Islam
You tube
Siapa yang kena jawab tag ni selepas aku?
Tiada siapa.hehe

No comments: