CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 21 February 2012

MALAYSIA VS JEPUN KELAYAKAN OLIMPIK

Selamat sejahtera buat semua..

Sekejap je masa berlalu, tahu-tahu hari ni dah 22 Februari 2012. Malam nanti ada game penting. Game bola sepak antara Malaysia dan Jepun. Walaupun peluang Malaysia dah tertutup rapat untuk temasya Olimpik di London nanti, tapi aku percaya anak buah yang berada di bawah bimbingan Ong Kim Swee ni takkan mengecewakan rakyat Malaysia. I.allah team Malaysia akan buat yang terbaik. Ain percaya dan rakyat Malaysia pun percaya juga kan??? Apa pun teruskan sokongan kita pada team Malaysia malam ni.



Cakap pasal perlawanan bola ni, teringat ayah Ain yang sekarang berada di Johor. Dia kerja. Selalu tengok dengan ayah. Tapi malam nanti tak dapat la tengok sama dengan dia. Rindunya dengan ayah. Tak apalah, lagipun boleh tengok dengan adik-adik laki ku. Macam biasalah, mesti kecoh punya rumah ni. Hehe. Kadang-kadang emak yang tak minat bola pun jadi boleh minat. Mana tak nya bila tengok reaksi kitorang mesti mak pun nak ambil tahu. Kelakar je bila tengok emak tonton bola. Hehe.

Oklah, kepada team Malaysia kesayanganku. Ain ucapkan kalian dapat buat yang terbaik. Semua rakyat Malaysia yang menyokong Harimau Muda pasti inginkan saingan yang sengit malam ni. Tak kira la kalian dah tewas sekalipun, pertahankan maruah negara. Jangan berputus asa tau !!! Semoga dipermudahkan urusan kalian.



Jom dengar lagu ni. Kita ambil semangat!! (~_^)




~ MALAYSIA BOLEH !!! TERUSKAN SOKONGAN PADA SKUAD BOLA SEPAK MALAYSIA~

No comments: