CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 2 January 2012

SANAH HELWAH WANI !!!

Sahabatku...

Zaty Hulwani... Tak sangka masa itu berlalu terlalu cepat. Baru semalam rasanya berkenalan dengan Wani.Tapi sebenarnya sudah hampir bertahun-tahun kita berkawan. Dan hari ini tiba masanya Wani menyambut hari yang menginjakkan Wani ke umur 22 an.Alhamdullilah.

Sayangnya, hari yang penting dalam hidup Wani tak dapat Ain nak raikan bersama Wani dan rakan-rakan yang lain. Tapi Ain pasti tanpa kehadiran Ain, pastinya sambutan Hari Lahir Wani itu semeriah seperti biasa. Dalam sibuk-sibuk menerima ucapan dan hadiah dari teman mahupun orang yang tersayang, pasti ada sahabat yang lain sibuk merancang cara untuk mengenakan Wani di hari yang istemewa ini kan??? Hehe. Orang yang expert dalam hal ni tak lain tak bukan siapa lagi. Ain sangat pasti Wani lebih mengetahui. (^_^). Aduh, sangat rindukan usikan nakal itu.

Apa pun dari  bumi Jordan yang dingin ini, Ain ingin ucapkan

v
v
v


Terimalah hadiah special ni dari Ain

v
v


Meskipun ianya hanya sekadar sekeping gambar, tapi Ain harap ianya dapat memberi makna yang mendalam pada hari istemewa Wani ni. (~_^)

Wani.Ain doakan semoga perjalanan yang Wani coret dalam diari kehidupan Wani samada hari ini, esok atau akan datang agar Wani sentiasa di bawah keberkatan Allah sentiasa.Semoga Wani terus bersabar dengan ujian yang sentiasa dititipkan pada Wani. Jangan mengalah tau !!!


~ SEMAKIN MENINGKAT DEWASA, SEMAKIN BESAR TANGGUNGJAWAB KITA ~




No comments: