CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 9 January 2012

MEREKA DI MESIR


Alhamdullilah, Hanim dan Zarifah dah selamat sampai di Mesir.  Waktu hantar korang ke Mesir sebenarnya hati ini dah sebak sangat tapi ditahankan je. Ye la, takkan nak tunjuk muka sedih depan korang nanti korang pun sedih kan?? Apa pun yang penting korang happy dekat Mesir tu. Nanti jangan lupa, pergi jalan mana-mana dekat Mesir tu, post la gambar korang berdua dekat group kita. Tadi Ain buka facebook, baru sampai semalam dah berjalan-jalan dia hari ini. Seronoknya. Nanti balik Malaysia jangan lupa bawa buah tangan untuk Ain ye. (~_^)Hehehehe.

Rasa tak sangka pula, kita berlima ni baru je kenal beberapa bulan. Tapi kita dah rapat macam adik-beradik kan?? Nak pergi mana-mana kebanyakannya kita akan cuba untuk meraikan bersama. Banyak sangat kenangan yang kita dah kumpul dalam tempoh masa sebulan ni. Semua susah senang, kita kongsi bersama. Suka bersama, time sedih pun bersama.

~ DI LAPANGAN TERBANG SEBELUM "MEREKA" BERANGKAT KE MESIR ~

Banyak fasa yang kita cuba lalui sepanjang masa kita disini. Segala masalah yang melanda kita, kita cuba hadapi biarpun kadangkala kita rasa sangat terseksa untuk melalui tekanan itu. Bila ada sahabat yang bersedih, pasti ada yang lain cuba menghiburkan. Ada juga yang menasihati dengan penuh kasih sayang. Indahnya persahabatan ini.

~ KENANGAN BERSAMA TIRAMISU, INGAT LAGI X?? ~

Entahlah, cepat je masa berlalu. Sekarang ni pun masing-masing dah punya jalan dan arah sendiri. Ain doakan semua pilihan yang kita pilih ini terbaik untuk kita semua. Ain pasti, setiap pilihan itu pasti ada hikmah disebaliknya. Harap korang semua bahagia. Sayang korang semua.


~ KEK DARI KAKAK2 YANG BAIK HATI  ~

~ PERSAHABATAN ITU INDAH...SANGAT INDAH!!! ~

No comments: