CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 24 February 2011

OH HATI...

OH HATI..
Hari berganti hari
Bulan berganti bulan
Nampaknya bulan feb ini akan sampai kepada noktahnya
Namun gejolak hati ini siapalah tahu
Hati ini sentiasa dibuai keresahan
Hari2 yg kadangkala indah bertukar suram

Hari ini perasaan itu datang kembali
Begitu hebat hati ini berbicara
Menyatakan butir bicara yg tidak aku minati
“PUTUS ASA”

OH HATI…
Aku tidak mahu !!!
Aku ada perjuangan yg besar disini
Aku  harapan famili
Aku akan dicontohi

OH HATI…
Ketahuilah
Aku tidak akan menyerah kalah
Jihadku masih merah
Aku pemegang amanah ibu ayah

BUAT IBU DAN AYAH…





Walaupun hati ini sering merinduimu
Aku masih ampu untuk bertahan
Kata2 mu sentiasa tersemat dihatiku
Seringkali ku jadikan pedoman
Kerana ianya tangkal semangatku

Iringilah aku dengan doamu
Moga aku berjaya melangkah
Meneruskan cabaranku
Biar aku lelah
Asal aku dapat melihat senyumanmu
Kerana kamu adalah INSPIRASI HATIKU…

No comments: